Oferta

Komunikacja i promocja

  • przygotowanie i konsulting tekstów reklamowych i PR,
  • realizacja działań w zakresie budowania wizerunku, komunikacji, public relations, promocji, marketingu, relacji z mediami, sprzedaży, rozwoju produktów i usług,
  • zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej,
  • prowadzenie kampanii reklamowych,
  • dobór mediów i sprzedaż powierzchni reklamowych,
  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych,
  • doradztwo w zakresie wizerunku osób (personal branding),
  • specjalna oferta w zakresie rozwoju i promocji usług edukacyjnych,
    dla żłobków, przedszkoli, szkół oraz uczelni,
  • specjalna oferta dla instytucji i samorządów.

Doradztwo, szkolenia

  • doradztwo strategiczne i bieżące
    w zakresie rozwoju, budowania wizerunku, komunikacji, public relations, promocji, marketingu, sprzedaży, relacji z mediami,
  • szkolenia, warsztaty grupowe oraz indywidualne dla pracowników i kadry zarządzającej w obszarach związanych
    z komunikacją, wizerunkiem i promocją, sprzedażą, obsługą klienta, relacjami z mediami, wystąpieniami publicznymi, savoir
    – vivrem, personal brandingiem, pisaniem tekstów reklamowych i PR, promocji
    w mediach społecznościowych i Internecie,
  • specjalna oferta szkoleń w zakresie
    rozwoju i promocji usług edukacyjnych, dla żłobków, przedszkoli, szkół oraz uczelni,
  • specjalna oferta szkoleń dla pracowników
    i kadry zarządzającej instytucji i samorządów.

Strategie i plany

  • przygotowanie planów i strategii
    w zakresie rozwoju, budowania wizerunku, komunikacji, public relations, promocji, marketingu, relacji z mediami, sprzedaży, rozwoju produktów i usług, wprowadzania produktów i usług na rynek, kampanii reklamowych, komunikacji w sytuacji kryzysowej,
  • wdrażanie planów i strategii, szkolenia, doradztwo w zakresie obszarów strategii, monitoring i ewentualna modyfikacja dokumentów strategicznych w trakcie realizacji,
  • specjalna oferta strategii i planów dla usług edukacyjnych, dla żłobków, przedszkoli, szkół oraz uczelni,
  • specjalna oferta strategii i planów dla instytucji i samorządów.

Badania, analizy

  • przygotowanie i przeprowadzanie badań, takich jak: badania marketingowe i rynkowe, badania wizerunku i marki, komunikacji z otoczeniem, satysfakcji i jakości obsługi klienta, badania pracowników, badania w zakresie rozwoju produktów i usług, audyty przedwyborcze i badania wyborców,
  • dopasowanie i realizacja badań szytych na miarę, w każdym z obszarów funkcjonowania firm i instytucji,
  • przygotowanie i przeprowadzenie badań ilościowych (takich jak ankiety bezpośrednie, ankiety internetowe, badania telefoniczne),
  • przygotowanie i przeprowadzanie badań jakościowych (takich jak: badania fokusowe, badania tajemniczego klienta, audyty, obserwacje uczestniczące, wywiady pogłębione),
  • kompleksowa realizacja badań: zdefiniowanie problemu badawczego, przygotowanie harmonogramu badań i narzędzia badawczego, dobór
    i charakterystyka próby, wykonanie badania, statystyczna analiza danych, interpretacja wyników i przygotowanie raportu z badań oraz rekomendacje wykorzystania ich wyników w zleconym zakresie oraz w obszarze decyzji zarządczych i wizerunkowych,
  • analizy w oparciu o dane pierwotne i wtórne (takie jak: analizy tekstów reklamowych, stron www, komunikacji w mediach społecznościowych,
  • analizy komunikacji z otoczeniem i promocji, analiza desk research, analizy SWOT, analizy otoczenia w zakresach prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym, analizy kluczowych czynników sukcesu, analiza i interpretacja wyników badań).